Abonamenty Bank Biała Lista Brudnopisy faktur Dokumenty Dostawy Dozór techniczny E-maile Faktury Faktury nierozliczone Fiskalizator Kasa Komis Kontrahenci Korespondencja Kurierzy Magazyn Marża Noty Noty korygujące Oferty Opakowania Paragony Płatności elektroniczne Poczta papierowa Pro-Formy Przelewy Raporty kasowe REGON Rejestr sprzedaży Reklamacje Remanent Rozliczenia Serwis SMS Sprawy Sprzęt Terminarz Towary Usługi Użytkownicy Waluty Wezwania i noty Wpłaty do faktur Zakupy Zaliczki Zamówienia Zdarzenia 5 tożsamości Administrator 365 Administrator X1 Deklaracje Dokumenty kosztowe Dossier Dossier zakupów Dowody wewnętrzne EJ kopia elektroniczna Flota wypożyczalni Grafik stanowisk JPK na żądanie Koszty Książka Logi programu Obroty Opony Podpis elektroniczny Podsumowanie podatkowe Pojazdy Pomoc Procedury Produkcja Raporty fiskalne Raporty i wykresy Ryczałt Słowniki danych Spis z natury VAT Wypożyczenia Wzorce wydruków Zlecenia ZUS Zyski i straty
← Serwis 365
Moduł Reklamacje jest dostępny w menu Zamówienia.
Moduł Reklamacje
Reklamacje. Przyjęcie i załatwienie reklamacji. Szereg pól pozwalających określić status reklamacji, formę załatwienia. Obsługa współpracy z rzeczoznawcami. Drukowanie odpowiedzi dla klienta.Moduł Reklamacje jest dostępny w menu Zamówienia.
Reklamacje. Przyjęcie i załatwienie reklamacji. Szereg pól pozwalających określić status reklamacji, formę załatwienia. Obsługa współpracy z rzeczoznawcami. Drukowanie odpowiedzi dla klienta.
Reklamacja: Edycja reklamacji. Szczegółowe dane reklamowanego towaru, dane klienta i szczegóły reklamacji. Edycja statusu reklamacji. Zwrot gotówki, zwrot po naprawie, zwrot bez uwzględnienia reklamacji.
Moduł REKLAMACJA jest dostępny w programie Serwis 365. Nie wymaga dopłaty.